مدیریت آموزش و پرورش شهرستان دماوند
چهار شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
(۱۳۹۹/۱۲/۱۳)
Wednesday , (2021/03/03)
سرویس های میز خدمت
تابلوی اعلانات
لیست خدمات
نظرسنجی ها
ورود
خروج
ثبت شكایت
1 - نحوه اطلاع رسانی درباره مراحل انجام كار
*
خیلی کم
کم
متوسط
زیاد
خیلی زیاد
------------------------------------------------------------------------------------------------------
2 - نحوه اطلاع رسانی درباره مدارك مورد نیاز برای ارائه خدمت
*
خیلی كم
كم
متوسط
زیاد
خیلی زیاد
------------------------------------------------------------------------------------------------------
3 - نحوه رفتارو راهنمایی و پاسخگویی مسئول مربوطه
*
خیلی كم
كم
متوسط
زیاد
خیلی زیاد
------------------------------------------------------------------------------------------------------
4 - امكانات رفاهی و فضای ارائه خدمت
*
خیلی كم
كم
متوسط
زیاد
خیلی زیاد
------------------------------------------------------------------------------------------------------
5 - انجام كار بر اساس ضوابط اداری و عدم دخالت قضاوت های شخصی
*
خیلی كم
كم
متوسط
زیاد
خیلی زیاد
------------------------------------------------------------------------------------------------------
6 - به موقع بودن و شفاف بودن رسیدگی به شكایات- نظرات و پیشنهادهای شما
*
خیلی كم
كم
متوسط
زیاد
خیلی زیاد
------------------------------------------------------------------------------------------------------
7 - راهنمایی و پاسخگویی كاركنان و پیگیری وضعیت درخواستها
*
خیلی كم
كم
متوسط
زیاد
خیلی زیاد
------------------------------------------------------------------------------------------------------
8 - دقت كارمند در انجام كار به گونه ای كه نیاز به دوباره كاری نباشد
*
خیلی كم
كم
متوسط
زیاد
خیلی زیاد
------------------------------------------------------------------------------------------------------
9 - تعداد دفعات مراجعه به سازمان برای دریافت خدمت
*
خیلی كم
كم
متوسط
زیاد
خیلی زیاد
------------------------------------------------------------------------------------------------------
10 - میزان مراجعه به قسمت ها و بخش های مختلف برای دریافت خدمت
*
خیلی كم
كم
متوسط
زیاد
خیلی زیاد
------------------------------------------------------------------------------------------------------
11 - نظم- ترتیب و سهولت دسترسی به افراد و امكانات برای دریافت خدمت
*
خیلی كم
كم
متوسط
زیاد
خیلی زیاد
------------------------------------------------------------------------------------------------------
12 - دریافت یكباره مدارك و اطلاعات به صورت الكترونیكی یا حضوری در هنگام مراجعه توسط دستگاه
*
خیلی كم
كم
متوسط
زیاد
خیلی زیاد
------------------------------------------------------------------------------------------------------
13 - ارائه چند باره اطلاعات یا اطلاعات تكراری (نظیركپی شناسنامه- كارت ملی و...) به بخشهای مختلف
*
خیلی كم
كم
متوسط
زیاد
خیلی زیاد
------------------------------------------------------------------------------------------------------
14 - احساس نیاز به سفارش و توصیه های غیرقانونی برای دریافت خدمت
*
خیلی كم
كم
متوسط
زیاد
خیلی زیاد
------------------------------------------------------------------------------------------------------
15 - احساس رضایت از خدمت دریافت شده
*
خیلی كم
كم
متوسط
زیاد
خیلی زیاد
------------------------------------------------------------------------------------------------------